Snö igen!

För ett tag sen skrev jag inlägg att det hade kommit snö, men efter det hade landat på marken så försvann det då det vart regn, men nu har det kommit mycket mera snö!
Äntligen, så det kan bli sommar snart.
Sen är det lite negativt att de kommer snö, men kan inte gå in på det riktigt ännu här förän jag vet säkert.
Hemlis!
Hoppas iaf att allt blr som vi vill!!

Idag steg vi upp halv åtta och nu vilar Ozzy sen två timmar tillbaka, skönt då får man lite ego tid:)
Men ska snart väcka upp honom så jag kan hoppa in i en dusch.
Sen idag blir det att fara och fixa fars 50 års pressent, det vart inte av igår, så det får bli idag:)
Och ikväll är det " Mammas pojkar" och "Lyxfällan".
Snart snart snart är det helg! Efterlängtat, då ska jag sova vääääldigt länge och hela nätterna!
Har tänk också fara in till stan och kolla lite granna och bara få vara hemifrån en stund och på söndag ska jag och mina föräldrar fara till kalix och hälsa på min farmor och då kommer jag att ta med Ronja så Fredrik får vara lite ensamtid med Ozzy:)

Jag trodde att vissa människor hade växt upp lite granna, det har ju ändå gått två år nästintill, men jag hade så FEL!
Tycker det är lite synd att man inte kan gå vidare och berätta vad som egentligen hände, så man kan få en förklaring till det.
Men jag förväntade mig inte att få det heller.
Du är precis som du alltid har varit.
Att aldrig kunna reda ut saker som har hänt och bara ignorera dom och säga att du inte vet vad som hände och bara skita i det jobbiga...
Konflikträdd kallas det, det är vad du just är.
Trist!
Tänk på att jag alltid har ställt upp på dig då du har behövt det, vad som helst har jag hjälpt dig med då du har behövt det.
Har kommit mitt i nätterna bara för att du behövde någon att prata med, har hjälpt dig med dina fobier och allt där till.
Men vad fick jag tillbaka? - Besvikelse och baktalare.


Nu ut med Ozzy sen duschen.
Ha de bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback