Nu börjar...

...Det att kännas bättre.
Jag har suttit och kollat runt på internet och kollat på tv för att bli lugn i kroppen och kan somna om, men jag tror att jag ska vara vaken ett tag till och gå och äta nå lite senare/tidigare typ efter Fredrik har stigit upp så jag inte väcker han också..
Hoppas bara att Ozzy inte är jobbig idag och vill sova mycket idag och bara vara för sig själv för jag kommer nog inte orka göra så mycket..
Eller vem vet kanske får en energikick av nå:)

Har iaf bestämt mig att ta vaccinet nu och kommer att ta det så fort jag får chansen, delvist för drömmen och sen var det nära att jag skulle ta den i tisdags men då ville jag inte gå själv.
Så nu kommer det att bli av mycket snart.
Sen måste jag även ringa vårdcentralen och boka tid för att kolla mina blodvärden, det är nämligen så att jag har för mycket järn och måste tappa blod en gång i halvåret ungefär, beroende på om jag har högt eller lågt järnvärde.
Det var iaf bra sist jag kollade, men var som ett tag sen.
Sen bör jag gå till tandläkaren och dra ut mina visdomständer, eller dom är inte direkt ivägen men den som är påväg upp nu skaver lite granna, men borde kolla med tandläkaren vad dom tycker.

Alla Måsten kommer man på då man drömmer en sån här dröm eller om det inträffar nå:)
Eller iaf för min del.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback