måndag

Godmorgon!
Idag blev det att stiga upp stax efter 7 och gå ut med Ozzy sen så ville han inte somna om så nu sitter jag här framför datorn och hör han snarka :( Han lurade mig med andra ord.

Helgen har varit jätte bra, skönt att komma ut.
Fredagen jobbade Fredrik över så de blev att jag var bara hemma och storstädade och fixade sen då han kom hem for vi på frasses och tog hem mat och bara tog det lugnt och kolla film .
På lördag morgon klev vi upp vid nio tiden tror jag klockan var och gjorde oss i ordning för jag skulle till stan och han skulle göra nå.
Vid halv tolv for vi in och då träffade jag Charlotte, mycket trevligt vi tog en kaffe och surra, sen hade tiden gått och Fredrik skulle komma och hämta mig och då hade jag hunnit glömma varför jag hade farit in från första början - MASCARA!
Så det vart utan mascara igen, men får fara in någon dag bara snabbt och köpa en.
Sen var de jätte bra filmer på kvällen som vi såg och efter den vid halvtolv gick jag och Ronja på en långis i hela 1 ½ timma gick vi:) skönt!
På söndag steg jag upp vid nio och började göra mig klar och sen kom mina föräldrar och hämta mig så for vi mot kalix till min farmor.
Och Ronja fick följa med, fast sitta i bilen då min farmor är jätte allargisk.
Det gick jätte bra och mycket god mat fick man där!
På vägen hem åkte vi förbi Sofie, Robert och Cornelia och hälsade på en stund.
Efter det bar det hemmåt och kolla tv och busa med hundarna :)

Hahah då vet ni vad jag har pysslat med:P
Är som ganska trött:)

Jag ska väl gå och vila lite nu iaf.
Ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback