6 Dagen idag- sluta röka

Måndagen gick super bra eller rätt så bra iaf tänkte inte nå mycket på att röka, utom att jag kommer att klara det.
Sen då i tisdagen gick det lite sämre jag fick lov att köpa hem massa mentos och kulor.
Men det gick.
Onsdagen samma sak bara bra, bättre än dom andra dagarna.
Men sen då igår gick det inte alls vidare då jag for hem till mor och far, eftersom dom röker själv är det ganska svårt eftersom jag alltid brukar tycka att det är mysigt att sitta där i det lugna och röka, det gick bra tills klockan vart två, då var jag tvungen att be att få en cigg, så det vart bara en igår, men jag känner mig ändå stolt eftersom det blev ju ingen mer än den.
Och som sagt så har jag lovat mig själv att ta en om jag känner för det, för det kan ju gå lättare om man vet att man få om man vill och att det inte är någon stor grej av det.:)

Men det är ju iaf en början, kanske om en månad eller två kanske jag inte alls har nå behov av att ta en någon gång, vi får se.:)

Natten har varit HEMSK!
Jaa ni nu ska ni få höra.
Vi gick och la oss vid 22 men jag somnade kanske halv tolv och kändes som om jag hade nyss somnat och vaknar tio över tolv, rätt jag hade då hade Ozzy vaknat upp och ville ut..
Sen klockan ett vaknade han upp igen och då hade jag somnat typ halv ...
Sen halv två och då hade jag somnat 5 i halv sen somnade han om och sov till två och så höll det på så till 6 på morgonen och att jag hade typ inte sovit nå..
Och nu på morgonen ville han stiga upp kvart över nio typ jaa då var det bara att stiga uppp..
känns som om man har en säck till påsar under ögonen och ett kilo sand i dom, så trött är jag..
Men det får man väl leva med.

Inatt som kommer ska jag SOVA!
äntligen och skönt som fan ska det bli!

Ha en bra dag!:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback