Lite av varje :)

I fredags for vi till Rutvik och grilla kött vi hade i frysen, mums det var riktigt gott!
Efter vi hade ätit började Fredrik och tvätta bilen och jag och Ronja satt och kolla på och solade :)

                   

Sen for vi hem och tog det bara lugnt och såg film :)
Under lördagen for jag in till stan och träffa Charlotte och satt på Floras och drack kaffe och solade hela dagen till typ fyra, då for jag hem och var bara ute här i gstad och solade och pratade med Jenny i tele :)
Sen vid sextiden kom Fredrik och prockade upp mig så for vi och hämta Ronja från Rutvik ( hon hade varit där under dagen då Fredrik hade varit och kört cross)
Så for vi hem och gjorde köttbullar och mackaroner, det var gott :)
Sen blev det en massa film som var på tvn och bad sen då jag skulle stiga ut duschen så halkade jag och fick två jätte stora blåmärken på knäskålarna :( ont..

På söndagen klev jag upp först och började göra mig klar och diskade och fixa lite i lägenheten och sen vid tolv vaknade Fredrik upp och så åt vi frukost och for till Rutvik och skulle tömma ett släp med fullt av löv!
Shiit vad fullt det var och det var bara från deras gård.
Efter vi hade gjort det åkte vi och crusa lite bil runt om i Luleå och släppte Ronja så hon fick springa av sig lite, och sen klockan fyra for vi till lägenheten på Bergviken - oj oj oj vilken fin lägenhet, stora rum överallt, frächt överallt, toan var inte renoverad nå men såg ut som en fräch toa från Lulebo bara, sen balkongen var hur stor som hellst!
Det är en kvinna som ska titta på den också i veckan så det står mellan oss och henne, förhoppningsvis är lägenheten inget hon vill ha så att vi får den, känns nästan som om jag redan har flyttat in ;)
Hihi jag vart kär i den, men ska inte hoppas för mycket bara.
Men HÅLL TUMMARNA stenhårda!!

   

Sen for vi till Östens Pärla och åt ! ( kina restaurang)
Och hem och titta på en film som var på fyran :)
Inatt for Fredrik igen :( men han kanske kommer hem nu på onsdag redag, eftersom det är någon röd dag eller nå :)

Nu blir det frukost och göra mig i ordning för en solig utedag! :)
Hörs senare.

Kommentarer
Rita ♥

Åh, tack! Va kul att du gillar träden på min header, det har nog inte kommenterat förut. ^^

Fina foton! Gud vad mysigt att grilla :D

2009-05-18 @ 16:54:29 URL: http://ritas.blogg.se/
Rita ♥

Oj, "ingen" menar jag (:

2009-05-18 @ 16:55:16 URL: http://ritas.blogg.se/
jenny

Hej, nu har jag kollat dina bilder. Vad kul och se hur ni har det där uppe :)



Jag ska kolla på tv nu, men vi kan höras senare ang. lägenhetsritningen. planlösningen var det väl du ville visa? :)



Kramkram

2009-05-18 @ 17:26:03 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback