Snabb uppdatering

Lite uppdatering av helgen.

Fredagen som jag skrev i tidigare att det skulle bli en ny bil, men det blev det inte som tur var, tycker verkligen om den som vi har nu.
Sen blev det tårtbakning och den vart supergod! en 9 av 10 o får den!:)
Och på kvällen blev det en massa film som var på tv faktist - Panic room , Loser och sen blev det sängen :)

Lördagen blev det att fara in till stan och träffa Charlotte som jag inte har sett på hur länge som hellst!
Vi gick till TA och tog en mint latte mycket gott och väldigt trevligt!
Vid fyra tiden blev det att gå till Daniel och bli bjuden på middag - Lax med wook, riktigt gott!
Efter det blev det litet smakprov av Tequila ;) mmmm vad gott det är! Man kan verkligen dricka hur mycket som hellst av det.
Sen kom Gubben min och hämtade mig och så körde vi Daniel till Örnäset.
Och vi for hem och så kom hans syster och åt lite tårta och såg Robinsson.
Sen for vi och köpte en massa godis på godishuset och film - Danny the dog tror jag den hette, inte så värst bra men gick att se iaf.

Och nu Söndag har jag och Ronja bara tagit det lugnt och suttit framför datorn och tv och glott, men på en stund ska vi gå på en långis.
Och i natt far Fredrik till Gällivare igen :( Men snart kommer han hem för gott det ska bli skönt att slippa sova själv. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback