Självklart!

Jag säger bara "Självklart" - Ja, det är ju självklart att vi är etta nu på en av Lulebos lägenheterna, så nu i helgen blir det att kolla på den, det är en två på 57kvm och på örnäset men en mycket mindre balkong än den vi hoppas på, på bergviken.
Och nu i helgen hör han på bergviken av sig och berättar om han valt oss eller kvinnan, och om han inte vill ha oss ska vi ha bestämt oss om vi vill ha den på skurholmen, så det är mycket nu med lägenheterna, men jag hoppas iaf på den på bergviken!!

Idag gick jag över till Anna och skulle vara med William under tiden hon for på apoteket, då lillen har blivit sjuk, det gick riktigt fort medans hon var borta, han satt i babysitsen och jag gungade och bad han slappna av, för han använder vänster arm och gungar stolen, men jag sa att jag kan göra det, då mös han ner sig och somnade, då Anna kom hade hon köpt en glass åt mig - mums och så såg vi på film :) Den var lite lustig .
Sen gick jag hem och gick ut med Ronja och tog det lugnt.

Vid fyra tiden kom Sofie och Cornelia och hämta upp mig så for vi på Dollar och så köpte jag tvättmedel, 5 kilo för 40 kronor mycket billigt!
Sen for vi förbi storheden och där hittade jag ett par ballerinastrumpor :)
Mycket fina och billiga.

Och nyss kom jag hem och åt rester från igår som blev över och nu snart ska jag ut och gå med Ronja :)

Senare ikväll är det Desperate Housewives!!Så himla bra program!






Kommentarer
Michaela

tack! :))

2009-05-19 @ 21:14:54 URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback