Onsdag - Torsdag - Fredag

Onsdagen började med att kolla efter lägenheter, men utan resultat.
Sen ringde Anna och frågade om jag skulle komma över och äta lunch med henne, mycket gott- lax och potatis!
Senare vid fyratiden kom Sofie och Cornelia och hämta mig så for vi och handla lite och fixade och dona sen hämtade vi upp Ronja då vi skulle sova i Persön, det var riktigt mysigt!

Torsdagen vaknade Ronja vid sentiden och vägrade somna om :( typiskt!
klev upp åt frukost och sen gick vi ut och gick!
Sen passade jag Cornelia medans Sofie och Robert tapetserade.
Mycket trevligt var det!
Sen vid sextiden kom Fredrik och hämtade upp oss, då for vi hem och tog det bara lugnt.
En mycket tidig kväll blev det.

Fredag idag och vi har varit och kollat på en ny bil men jag tycker inte riktigt om den, men vi får se om det blir den.
På en liten stund ska vi börja baka tårta, det ska bli gott :) hihi!
Vi får se vad som händer mera idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback