Mycket avklarat idag

Dagen började med att jag vaknade 7.15 och var kissnödig som vanligt :P Och då jag kommer från toan kollar jag ut på vädret och det är stålande sol och sen kollar jag på mätarn och den är på hela 50 grader, haha då hade ju solen legat på den.
Sen gick jag och vila ett tag till och vid kvart i tio kliver jag upp och duchar och tar fram frukost och väcker gubben sen efter vi ätit far vi till Sofie och solar sen blev det att fara hem och verkligen storstäda.
Jag skojar inte, det behövdes.
Vi dammtorkade överallt, diskade, tvättade, bäddade rent, dammsög, skura, rengjorde akvariumet och tog ut alla sopor!
Shiiit vad det var äkligt här hemma!
Men nu är det super fint!
Vi hade nämligen inte dammsugit på fyra veckor och då kan ni ju bara tänka er hur det såg ut på golvet, då vi har en hund som byter till sommarklänning :P hihi
Och nyss hade jag ordnat att vi skulle få äta taccos, det var riktigt gott det med!
Denna gång hade jag varit och köpt på ica det som fattades och så köpte jag mera saker man kan ha  i, och då jag for och handlade tog jag bara med mig 100 kronor men det vart 102.50 men han som satt i kassan var nog snäll och gjorde satt det vart hundra jämt! Mycket uppskattande!

Och nu är Fredrik och bakar en tårta med hans syster till hans mamma sen så kanske vi ska åka in till stan och se Gert Fylking och Robert Aschberg, beroende på om vi är för trötta.

Kommer lite bilder här någon dag framåt på lite allt möjligt!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback