Mirre

Fredag den 8 maj 14.30 avlidades familjens katt som har funnits med oss i 19 år.
Mirre och jag har både varit vänner och ovänner, jag kommer ihåg då vi bodde på gränderna och hon var en utekatt och satt i fönstret och väntade på att någon skulle släppa in henne.
Sen då vi flyttade till mjölkudden ville vi inte ha henne ute nå mer då vi bodde på andra våningen och då hon fick kattungar och jag snodde en till mitt rum, då vart hon inte glad på mig.
Då hon jämt attakerade mig på benen på morgonen då jag skulle till skolan, då jag inte vågade gå ut ur mitt rum.
Då hon och jag blev vänner efter det och mös tillsammans.
Både gott och ont.
:) En riktigt fin katt
Kommer alltid vara bland våra tankar, och hon har det bra nu i katthimmeln !





Kommentarer
jenny

Men gumman. En katt som alltid funnits med dig. Klart det måste kännas lite jobbigt att hon nu är borta :/



Kramar Om /Jenny

2009-05-11 @ 14:37:28 URL: http://sweetjen.blogg.se/
HELENA

ÅÅH VA TRIST!!

2009-05-11 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback