Lägenheter

Idag blev det, det vanliga att stiga upp och kolla efter någon direktbokning men utan resultat igen :(
Sen har jag och Ronja bara tagit de lugnt under dagen och varit ut i det soliga vädret, tills Anna skrev att jag skulle komma över ett tag, så då vart det att vara där ett tag och kolla upp när och vad hamnen heter som dom ska släppa av mig på, det är nämligen så att Anna och Johan ska bila ner till Stockholm till båten Cinderella och då ska jag åka med och ta bussen till T-Centralen och sen tåget till Jenny!!
Men det är inte hellt hundra ännu att det blir av, men hoppas det iaf, för jag saknar min gumma!

Sen kom Daniel till gstad så åt vi och gick ut med Ronja och kastade lite boll med henne sen for vi till Skurholmen där jag hade fått svar idag att vi kunde komma och kolla på den och den var hellt lagomt stor i alla rum, liten frys :(, ballkong men litet badkar.
Sen tror jag att alla tapeter var typ bearsa, och var lite tråkigt, men då jag pratade med Fredrik om den sa han ju att man kan ju tapetsera om så det blir finare, jaa det är ju sant.
Sofie tyckte också om den och skulle själv kunna flytta in där om hon skulle det, men jag vet inte riktigt vad jag känner.
Behöver att Fredrik också tittar på den så vi båda får se hur den är, det kanske bara var att jag behöver se den ännu en gång kanske.
Och nu då vi till och med får den om vi vill känns det ju som roligt om den kunde vara bra, men vi får se till helgen om vi tar den eller inte.
Ska nämligen dit på fredag igen och titta och prata med han som hyr ut angående frys och om man kan tapetsera om.

Men sen så väntar vi på att en annan lägenhet på Bergviken han som äger den ska nämligen höra av sig efter Torsdag och säga om vi får komma på visningen, och jag tror nog att den är ännu finare än den här.
Så lite beslutångest över det också.

Vi får se hur det blir.
Kanske till och med kommer upp den perfekta på Lulebo, vem vet :P

Och nu snart blir det ut och gå med Ronja och sen hem och äta lite kvällsfika sen sova.
Så godnatt på er.


Kommentarer
mija

jajjemensan det är Mia från hp från övertorneå ;)

kul o läsa gamla kalsskompisars bloggar o se att du hare bra :P

2009-05-11 @ 22:53:23
mija

ajjemensan, jag bor i Norrtälje med Ludde :) vem hörde du det av ?

Knegar på ett rederi som heter Finnlink, dock inte ombord utan i hamnen :P

vad sysslar du med ?

2009-05-12 @ 00:01:10
jenny

Å gumman. Jag saknar dig med! Kramar i massor

2009-05-12 @ 09:33:02 URL: http://sweetjen.blogg.se/
Caroline, LINA FRANKღ

Tack :) Den är ifrån Gina Tricot :)

2009-05-12 @ 14:12:42 URL: http://carolinefrank.blogg.se/
M A L I N

kul att kolla på lägenheter :D

2009-05-12 @ 16:47:17 URL: http://www.malinh.com
Vilja

Svar: Haha tackar tackar! :) Han blir 6år i augusti :)

2009-05-12 @ 21:58:46 URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback