Jag ber om ursäkt för dålig upptatering :)

Sist jag skrev var i tisdagskväll, och sen dess har det hänt lite grann :P
På onsdag blev det att fara till Emma på morgonen efter jag hade varit ut med Ronja, var mycket trevligt och länge sen sist vi satt och surra.
Sen vid två tiden kom Daniel till tuna efter han hade rensat i sitt garage och så for vi till honom och bestämde oss för att äta bullens pilsner korv med bröd, då vi gick till ica regnade det inte alls, men jag sa att vi skulle ta med paraplyet, tur var det för då vi kom ut från ica tokregnade det.
Sen gick vi till systemet och handlade lite och sen till han igen och där kom Robin och hämtade upp oss så for vi till Annelie här på gränderna och drack någon öl, det var mycket trevligt.
Lite intriger vart det under kvällen men inga märkvärdiga. :)
Och sen då jag kom hem hade min gubbe också kommit hem från Gällivare för gott!! oj vad bra!



På torsdagen vaknade vi upp vid halv elva och gjorde oss klara för att åka till min farmor som fyllde 70 år, shiit jag kan inte tänka min att hon är så gammal eftersom hon ser så ung och pigg ut.
Det var riktigt trevligt att fara dit, väldigt mycket folk också, men inte så många som jag kände.
Sen då vi for hem körde vi min faster hem och sen for vi och släppte Ronja, efter det for vi hem och åt köttbullar med mackaroner och brunsås.
Det blev en riktig slökväll efter det, vi låg i sängen och kolla tv och bara tog det lugnt.

Fredagen blev att fara in till Charlotte och vara med henne ett tag och sitta ute och försöka sola på floras.
Sen kom Fredrik och hämta upp mig så for vi till Rutvik och hälsa på och lånade deras dator, då vi inte kan koppla den här datorn till tvn.
Sen for vi till ica och köpte nå Fransyska kött eller vad det var, det var inte ritkgit lika gott som vi hade förväntat oss, men det gick att äta.
Sen laddade vi ner "Crank" fast tvåan vad den nu hette, riktigt bra men det kommer att komma en trea också, det är lite dåligt bara.

Lördagen var en riktig slödag och gjorde inte mycket under dagen, for bara till Rutvik och fikade.
Sen var det bränna en massa cd-skivor och se på film och äta glass!
Och vara ute med Ronja i lekparken här på gränderna.
           

Igår söndag for vi till karlsvik och gick med Ronja i skogen vid sandgropen och sen vid Arkus, Arons vad det nu heter och där tycker hon det är speciellt roligt för det är kvar snö :P
Sen gick vi in på badet och kolla runt lite grann, oj vilka moln det var.
Och sen for vi hem och gjorde korv och pasta - gott!
Vid nio började filmen "Click" den är riktigt bra.
Om man är som jag tänker man till i den efteråt, att man inte ska ta sina nära och kära för givet, eftersom livet kan ju faktist ta slut eller bli hellt annorlunda än vad det behöver bli.
        

Och nu idag vaknade jag upp då Fredrik for till jobbet och så smsade Jenny och så har jag hunnit surra en massa med henne.
Och nu börjar jag känna mig riktigt hungrig och ska gå och göra lite frukost sen gå ut med Ronja och sen göra mig klar för dag.
Idag efter fyra blir det att vi ska fara och kolla på Lulebo lägenheten, och om den är fin som vi vill ha den flyttar vi dit, annars så har vi fått den på Bergviken men tycker att den har lite för hög hyra, men vi får se senare idag vad vi väljer.

Godmorgon och ha en bra dag! :)


Kommentarer
Josephine

sv: tack så mkt :) allt bra med dig idag sötnos ? :)

2009-05-25 @ 16:39:55 URL: http://stjupid.blogg.se/
A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; tacktack !

detsamma :D

2009-05-25 @ 20:12:35 URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Josephine

sv: härligt :) jo bara bra :) vad gör dudå? kram

2009-05-25 @ 20:41:55 URL: http://stjupid.blogg.se/
Frokenotur

Hej gumman, hojja du höll det du sa att lägga ut den där bilden :P

Klart jag vill ta ett dopp och speciellt med dig, och det tror jag du vet! :D

2009-05-25 @ 22:40:09 URL: http://frokenotur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback