Igår och idag

Igår bar vi av jag och Ronja på en lång promenad, ända till mjölkudden, det är drygt över en mil :)
Då vi kom fram var Ronja hellt slut men ändå busig.
Det tog bara en och en halv timma att gå, en skön stäcka.:)
Vi for hem vid sex tiden, och då var det bara att sätta igång med storstädningen innan Fredrik kom hem :)
Vid 7 kom gubben min hem och då tog vi det lugnt ett litet tag och sen vid 8a så for vi till skurkolmen och kolla lägenheten igen, och han tyckte den hade potetial till att bli fin, så vi får se, båda tycker att hyran var för hög.
Sen for vi och köpte god pizza på matstället, mums var det, sen gick vi och badade ett tag och sov.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, bara ätit frukost och pratat med Sofie i telefonen och nu snart ska jag hoppa in i en dusch.
Sen får vi se hur dagen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback