Hurtig är man nämligen!

Idag har jag och Anna cyklat till storheden och tillbaka och då vi skulle hem ville hon cykla min väg istället för hennes väg som hon hittat, eftersom det var en brant uppförsbacke.
Men då istället fick vi motvind! Haha, gick inte att luras.
Då vi kom till gstad gick vi till henne och åt lunch, mums vad gott det var.
Sen var det bara att gå hemåt och gå ut med Ronja och duscha av mig men mitt var det var i duschen ringer Anna och frågar om jag har varit ut med hunden, och om jag vill följa med till stan en sväng, givetvis vill jag det.
Men då var det bara att skynda gärnet på med kläderna och blåsa håret och sminka mig, eftersom Johan skulle köra oss och hade lite bråttom.
På stan hittade vi en söt liten klänning till hennes vän som nyss fött barn.
Och sen bar det av till Helena H och umgås med henne och så hade ju hon rensat i hennes garderob så då var man tvungen att passa på att kolla vad hon hade tänkt ge sig iväg med, så lite fynd vart det!
Och Helena, jag måste bara säga att du måste verkligen lära dig att laga mat :P hihi, så söt, hon står framför spisen och vips går hon iväg och gör nå annat så det vart lite bränt.
Hihi eller hon kanske bara är distraherad?
Sen vid halv sex tiden kom Daniel till Tuna och så gick vi mot gstad, shiit det känns i benen att man har använt dom idag.
Mycket bra, då kommer man få bra motion och kondition, härligt!
Som Anna sa, nu kommer vi få en fin skärt då vi cyklar.
Tillslut kom vi hem till mig och då var det bara att gå ut med lillgumman en sväng.
Sen in igen  och vänta på att Jessica ringer till en så man ska beskriva vägen åt henne, för hon skulle nämligen lura Daniel, han visste inte om att hon skulle komma :)
Vid nio blev det Desperate Housewives och Annanas :) Mums till det också!
Och nyss pratade jag med Älsklingen, saknar han väldigt mycket och vill att han ska börja nu nu nu och jobba i luleå!
Nu blir det att äta nå kvällsis och sen gå och lägga mig.

Godnatt och sov gott, dröm sött!

Kommentarer
M A L I N

sv: ja jo det förstår jag ju klart :/

2009-05-13 @ 07:36:30 URL: http://www.malinh.com
Caroline, LINA FRANKღ

Hehe, jag är en riktig klänningtjej ;) Min garderob svämmar över av klänningar! haha..



Ja, jag längtar som en dåre efter sommar och sol :)

2009-05-13 @ 09:28:31 URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Linda



Gomorron!



Hoppas du får en bra dag :)

2009-05-13 @ 09:35:03 URL: http://ndail.blogg.se/
Linda

Ja, jag älskar ju blommor o växter o sånt :)

2009-05-13 @ 13:01:45 URL: http://ndail.blogg.se/
Helena

Hohoo nu är det bara catwalken kvar!!!! :D ...här på bloggen!! ;D

2009-05-13 @ 21:54:46 URL: http://heenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback