Godmorgon!

Idag klev jag upp vid åtta :P, det börjar bli att jag stiger upp tidigt nu för tiden.
Jag har nyss duschat med min nya duschkräm oj vad gott den luktar, Honung tror jag det var :)
Där har ni den! :)

Och nu ska jag göra mig i ordning och äta frukost, sminka mig och klä mig sen blir det ut och gå med Ronja och senare kommer Sofie och Cornelia och hämtar upp mig då ska vi fara på storheden och titta lite och sånt .

Igår efter Fredrik slutade jobbet for vi till örnäset där vi skulle kolla på lägenheten men hon var inte hemma och svarade inte heller då vi ringde, vi hade bestämt tid med henne kvart över fyra, men tydligen så förstod hon inte det.
Så vi for då till storheden och storhandlade och sen for vi hem och lagade Kycklingwook och Fredrik ville ha ris till så då fick han det också.
Sen provade vi ringa henne igen och då till slut svarade hon, och då fick vi komma och kolla efter åtta, då vi ringde henne påvägen så sa vi att vi är där om en min och då vi kom och plinga på så tog det kanske 5 min innan hon öppnade, det var en kvinna i 30 årsåldern och verkade ha bra hörsel och allt, men ändå tog det så länge, iaf lägenheten var inte alls fin, som Fredriks mamma sa "den var lite Ruffig" hihi så sant så.
Så då vi kom hem igen så tackade vi nej till den och nu ska vi ta den på BERGVIKEN !!
jaaa, vad roligt, det ända problemet nu är att vi väntar på att Bostadsrättsföreningen ska godkänna att han som äger den hyr ut den.
Så det är fortfarande lite osäkert, men om allt går som det ska, flyttar vi den åttonde juni!
Hihi jag längtar riktigt mycket!
Stor balkong och allt, vi har till och med planerat hur vi ska ställa möblerna, genom att rita upp allt :P hihi
Och sen efter det var det ut och gå och leka med Ronja och sen vart det natten :P

          

Kommer mer uppdatering under dagen eller kvällen.

Kommentarer
Linnea :>

så bra :p

ha en trevlig kväll du med! :D

2009-05-26 @ 16:06:11 URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Josephine

sv: okejh härligt :P nja jag kollar på teve bara. händer ikväll då?

2009-05-26 @ 17:39:20 URL: http://stjupid.blogg.se/
Sarah

vilken fin blogg :D

2009-05-26 @ 17:48:17 URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Frokenotur

Hej stumpan, vars är du på den där bilden i gungan :P?

2009-05-26 @ 19:25:46 URL: http://frokenotur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback