Gårdagen och Morgonen idag.

Igår då jag vaknade så vart jag riktigt rädd eftersom Fredrik inte var kvar i sängen då jag vaknade, han hade farit på natten mot Gällivare men jag hade inte hört nå då han for.
Då satte jag mig framför datorn och skulle klocka Lulebo så man får någon direktbokning - men det fanns inte någon där vi ville bo :( Typiskt!
Sen gjorde jag frukost åt både mig och Ronja gick ut med henne på en halvlångis och sen gick vi hem så gjorde jag mig klar och for in till stan med Anna och lille W, hon gick och klippte sig jätte fint och jag försökte hitta någon tröja man kan ha till leggings på en vardag och inte bara fest tröjor, och hittade bara en T-shirt, vit med gråa rosor i form av ett hjärta, super fin!
Sen orkade vi inte gå nå mer på stan så vi for hem och åt och jag gick ut med Ronja på en långis igen och sen kom Anna över så tog vi cycklarna till storheden och kolla efter någon tröja där på hm och där hittade jag en blå T-shirt som man kan ha till leggings !!
Tack Anna att du hjälpte mig att hitta tröjorna!
Sen bar det av hemåt och gick ut med Ronja igen och sen in igen och slöa framför datorn och tvn :)

Idag vaknade jag kvart i nio och satte mig direkt framför datorn och började klocka Lulebo men idag kom det bara in en trea som kostade 5000 och den var lite väl dyr, det var synd kom till och med tvåa.
Så det går framåt iaf.
Och nu ska jag fixa mig och ut och gå med slöRonja som ligger och sover ännu :P
Sen blir det även sätta på en tvättmaskin.

Nu blir det frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback