En dag på storheden med syster och C :)

Tisdagen blev att Sofie och Cornelia hämtade upp mig, då for vi och fixade lite på Komvux, eller jag och Cornelia satt kvar i bilen och hon somnade av tristhet :P hehe nä, men hon var lite trött, sen for vi till Blick Optik där skulle Sofie lämna mera papper och sen bar det av till storheden där vi skulle.
Då vi kom fram for vi till Coop Forum då lillan ville äta lite, sen var det blöjbyte och sen gick vi en sväng där inne och kolla lite på allt möjligt, sen bar vi av mot HM, där fastnade vi i ca en timma, köpte tre par ballerinastrumpor för 59.50 och denna gång passade dom riktigt bra!Och så blev det ett par strumpor till Cornelia, som passar till hennes nya klänning.
Sen blev det att gp på Willys och titta lite, och då vi skulle betala så var det jätte lång kö och så hörde vi i högtalarn att det skulle komma någon till någon av kassorna så vi räjsade fram och tillbaka för att hitta, och till slut hittade vi den ;) hihi vi skrattade så himla mycket. :P
Sen bar det av hemåt till gstad för att lämna av mig men innan vi for från parkeringen rensade vi lite ur bilen, och jaa ;) hihi det vart ganska mycket.

                       

Måste också bara säga att Jag älskar dig Sofie, du är min bästa vän och bästa syster yster!
Du betyder allt!


Kommentarer
Anonym

Fan va du och din syster är lika ;) så fina båda två! Kram

2009-05-28 @ 11:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback