Väntar på att få gå och sova:P

Idag vid halv tolv tiden kom fredrik och lämnade Ronja åt mig, jag ska ha henne över helgen då hans syster i gbg tar läkarexamen.
Riktigt roligt att få träffa henne igen. har saknat henne mycket och min kropp också :) har typ ingen kondition nu för tiden, så jag lär ju vara hellt slut i kroppen på måndag då han kommer och hämtar henne.
men de är ju bra att röra på sig!
Idag har hon och jag varit inne i stan och träffat Charlotte och varit ute i typ 2 timmar sen beslöt vi oss att Ronja och Manne skulle få ses, men dom gillade inte varandra. :( synd det. men man kan ju inte älska alla :D
Så för typ två timmar sen kom vi hem och hon la sig i soffan och vila, hellt slut och nu väntar jag på henne att hon ska snabb vakna och vilja gå ut en sista gång, sen blir de natten för mig.
Längtar!
Eller det blir att fika först - Mackor med ost och oboy= GOTT !

Kommentarer
jenny

Du måste fortsätta blogga! kom ihåg d! kan hjälpa dig lite med att designa den :)

2009-01-08 @ 23:47:16 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback