shit shit shit

Säger jag bara, haha.
- Vilka underbara människor de finns, förstår inte alls :)
Har för en stund sen kommit hem från jobbet, väldigt trevlig tjej som visade vart allt fanns och hur allt funkade .
Väldigt trevliga är alla där förstår nästan inte att det är sant! :)
Sen efter jag slutat vart jag så sugen på kaffe att jag var tvungen att gå upp till Daniel en snabbis och där var Annelie också dom stod och spacklade och rev tapet :)
Sen på bussen hem stötte jag på Sandra så det blev att kliva av bussen vid affären och handla lite sen en sväng till henne och surra på som vanligt .
Och nu då städar jag och donar, tvättar även en sista maskin för ikväll- var väldigt mycke tvätt :) hihi men de går så smidigt då man har tillgång till en tvättmaskin, tycker de är som roligt att tvätta . HAHA!
Nä nu ut med Ronnis, sen fika och sova eftersom jag har en mycket rörig dag imorgon (berättar imorgon nog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback