Nu händer de grejer. :P

Idag sov vi ända till tolv, steg upp gav Ronja mat sen gick vi ut en sväng, jag gjorde mig klar och satte igång att städa och tvätta :) eftersom tvättunnan var överfull känns det extra bra att få bort det.
Sen ringde Anders chefen på universitetets restaurangen och vill att jag kommer in ikväll och tittar på i biblotekscafet när man stänger, om det känns bra det blir det att jobba imorgon och kanske på lördag på morgonen sen så blir det också att jobba i disken på fredag, så lite pengar kommer de in nu! :)
Och jag jobbade även i måndag:)
Nu ska jag ut med Ronja, vi hörs!

Kommentarer
sanna

Ja de är ju de.. :) Hehe.. I helgen blir de lugnt, har kevin hemma & sen har de blivit så mycket festande sista tiden.. Ska du hitta på då? Kramar

2009-01-28 @ 14:04:33 URL: http://melinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback