Mitt i natten

Jag kan fan inte somna har nu försökt att somna i typ 2 och en halv timma... alla andra nätter har jag kunna somna på en sekund, ändå har jag gjort en massa saker idag..?
kanske för att jag är orolig inför imorgon men de är ju de jag vet ju vad jag har att vänta mig och att de inte är någon ide att oroa sig- men änndå gör jag det..
Hmm trist iaf jag som ska försöka stiga upp vid 7 iaf tänkte jag för att tvätta dom två sista tvättarna och dammsuga och skura..får väl se hur det går, funderade ett tag att kanske vaka , men ni som känner mig vet att jag inte alls är bra på det :D hahah jaja..
verkar som om Ronja också har svårt för att somna.. vet inte varför hon har det, kanske känner av att jag inte kan..
kanske för att jag drack kaffe iaf och sen dr pepper.?
drack det ganska sent på kvällen också..
Om det är så bestämmer jag mig nu för att absolut inte dricka kaffe efter 5 på dagen!
hahah shit vad jag svamlar -nu blir de prova igen vi ser väl :P
kram och GODNATT!

Kommentarer
jenny

hihi. d e lugnt ;)

Puss !

2009-01-30 @ 15:46:12 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback