Måndag!

Godkväll :)
Dagen idag började med att stiga upp kvart i 7, gav Ronja mat och gick ut med henne efter det gjorde jag mig iordning och åt en rejäl frukost, sen bar de av till Universitetets resturange och jobba.
Fick börja med att kolla runt vart allt var och stå i kassan lite grann sen stå i disken :) dagen gick väldigt fort började 10-16.
Det gick super bra och kändes super skönt att äntligen få göra nå, sen var det ju ett plus då alla var super trevliga och hjälpsamma!
Och sen blir det att jobba imorgon också.
Väldigt stort tack till Maria som fixade det åt mig!
Jag kom hem vad kvart i 5 och gick ut med Ronja och gav henne mat sen började jag med min middag- köttfärs med championer, lök och tomat och en massa krydda med mackaroner, det vart gott.
och nu sitter jag och väntar på att Halebop ska skicka pengar på mitt kort då Daniel laddade åt mig kvart i 6 men har inte kommit ännu, har även skrivit till deras kundtjänst, så vi ser ju när dom kommer. :) hoppas snart innan de blir så sent.
Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt och slöa framför tv:n eller kanske gå över till Sandra ett tag, vi får se om jag orkar.

Kommentarer
sanna

Kul att du börjat blogga gumman :) Kramar

2009-01-28 @ 11:15:20 URL: http://melinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback