Dagen..

Idag började det med att stressa upp för jag upptäckte att jag hade sovit lite längre än vad jag hade tänkt, men de var för att jag vaknade till då klockan ringde och tänkte :äh idag behöver jag inte stressa upp.
Men oj vad fel jag hade  -skulle möta min syster på stan och surra med henne och ge pengar. :)
Och innan det fick jag ett samtal som gjorde mig mycket GLAD!( håll tummarna! )
Sen mötte jag Charlotte på stan och surrade med henne hela dagen och tog en kaffe.
Sen en sväng till Daniel och kolla lite på internet och sedan tillbaka till Charlotte, sen hem :P
Och för ett tag sen var jag och solade, väldigt skönt:=)
Fram och tillbaka hela dagen typ.
Nu ska jag gå och plugga lite grann, plocka lite grann och göra mig klar för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback