Väntar och väntar!:)

Wiiiiiiiiii ! som Charlotte skulle ha sagt.:)
Här sitter  jag i soffan och väntar på telefonsamtal :)
För i natt var de dags, fick ett sms utav Robert att dom var nu på förlossningen och att hon var öppen 8a cm :)
så då jag vaknade vid 8 i morse kunde jag då givetvis inte somna om då jag vart pigg av det :) hihi!
kommer mera uppdatering senare.

Idag vet jag inte alls vad man ska göra:) blir väl bara att sitta beredd på telefonen skulle jag ana :)
ska gå och göra nå nyttigt ett tag :=)

Kommentarer
jenny

Du ringde igår kväll. jag hann inte svara, så väntade på att du sku ringa igen, men d gjorde du inte :P Puss

2009-02-23 @ 11:24:12 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback