Lördag.

Godkväll på er.
Idag började dagen med att fara och jobba 10.30-15.30 det gick bara bra :) sen skulle jag fara hem till mig och rensa mera men de blev inte av inte heller att fara till Sofie, men de blir imorgon nog.
Istället har jag varit i gstad och inte gjort nå alls bara tagit de lugnt sett någon film på datorn och bara varit.
Och på en stund tänkte jag ta ett riktigt låååångt bad och sen gå och sova .

En sak jag verkligen undrar över är egentligen vart mina vänner är ?
Vet inte kan vara en sak jag bara fått för mig, men känns verkligen som om bara jag som anstränger mig till att försöka ses eller ringas.. vet inte .
Visst att man har fullt upp ibland med pojkvännen/flickvännen, dejten, jobbet, hemmet eller barnen..
Men känns inte som om det finns plats för mig någonstans just nu...
Ingen direkt frågar om jag ska med på fest eller på stan eller om jag ska komma förbi på en kaffe eller någon som hälsar på..
Tycker verkligen att jag har försökt ställa upp på er alltid i alla lägen men jag behöver också någon som finns vid min sida någon gång.. vet inte kanske jag som svamlar och tänker för mycket.
Jag är inte alls arg eller nå men funderar bara..

Allt är bara bra med mig, är glad och lycklig och hyffsat frisk. (utom en förkylning som börjar sätta igång)

Nu ska jag äta frukt! :)
Ha en trevlig kväll kanske skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback