Fint väder idag!

Idag var det riktigt fint väder :) Vaknade vid 11 tiden steg upp och gjorde mig klar och klädde på mig täckisar och extra tröja och gick till Sandra med Ronja för att hon och Adam skulle följa med ut till isen - åh vad det var skönt att få vara där tyckte nog alla.
Ronja sprang runt och fram och tillbaka och överallt , Adam gjorde samma sak :)
Efter två timmar gick vi hemåt igen då var man hellt utmattad! :)
Då vi kom hem somnade Ronja på en gång:) och jag satt och slöa framför datorn och tv:n .
Sen for jag och Fredrik och handla inför veckan for hem åt lite och åkte han och jag surrade massor i telefonen.
Och nu ser jag en film i trean verkar ganska bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback