Började med stress..

Dagen idag började med stress kan man lugnt säga.;
Imorse vid halv nio tiden sover jag lätt och drömmer att telefonen ringer men orkar inte svara men sen i drömmen)eller var typ halvvaken eller nå)så tänker jag att Nej jag måste vakna det handlar om jobb och mycket riktigt det var chefen som hade ringt, stessade upp och ringde till han och då ville han att jag skulle komma in vid tio och jobba i disken och sen i cafet till halv sju.
Så det var bara att klä på sig ge hunden mat och gå ut med henne, sen in igen göra smörgås och kräm tvätta håret och medans jag sminkar mig och fönar håret äter sen bara kuta till bussen som går nio, sen byta buss i stan sen äntligen vara framme på jobbet i god tid (kvart i)
Alla lika trevliga :) Hela dagen har jag varit virrig som ni vet hur jag kan vara :P haha
vid fem tiden kom Daniel och hälsade på och surrade på emellan kunderna och sen stängde jag och han gav mig skjuts till stan så jag skulle hinna med bussen.
På bussen hem höll jag på att somna men bara nästan.
Gav Ronja mat och gick ut med henne direkt efter stackarn har ju varit själv ett bra tag..
Sen har de bara blivit att sitta och slöa och tog ett bad för att mjuka upp musklerna, har en känsla av att jag kommer att ha mycket ont i natt annars.
Då vet ni hur min dag har sett ut!
Intressant? :)hihi.
Och nu ringde Jenny så de blir att surra med henne ett tag..

Kommentarer
jenny

håret blev INTE bra !! :)

2009-02-03 @ 01:29:38 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback