Äntligen!

Börjar jag känna mig frisk!
Har idag för första gången ätit något på två dagar , men det kändes inte riktigt gott .
Men aptiten kommer nog snart förhoppningsvis:)
Idag steg jag upp 11 och kände mig hyffsat pigg, klev upp tittade ut och det var sol - Bestämde mig då för att ta Ronja och gå ut på isen i det fina vädret.
Klädde på mig rejält med tjocka kläder så att jag inte ska bli sjuk igen.
Det var riktigt skönt att vara ute , det blev typ i 1 timma.
Gick nästan till tomholmen eller vad den heter )en ö mitt ute på isen .
Sen då vi kom in började Våra bästa år så det vart att sitta och kolla på det, man blir beroende av det programmet! :D
Nyss klev jag upp ur ett varmt bad .
Igår natt blev det en kvälls prommenad också för mig och R, knäppte lite bilder idag och igår.

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback