Snart kommer..

Det BILDER, jag lovar, men det är så att Ozzy har tuggat sönder den för typ en månad sen och jag har inte orkat gå ner till källarnen ännu och hämtat den.
Men vi kommer att fara hem på torsdag eller fredag morgon och då i helgen ska jag ta tag i saken och hämta upp den.
För har knäppt en hel del bilder på mobilen som jag vill visa er:)
Sen i helgen blir det ganska fullt upp.

Torsdag om vi åker hem då ska vi stressa till Valppartyt sen hem och installera oss hemma( då vi inte sovit hemma på två veckor. )
Sen på fredagen blir det att tvätta och städa lite granna( inte för att det är stökigt men säkert dammigt)
Sen på Lördagen ska vi försöka att motionera Ronja så mycket som  möjligt!
Och söndag blir det att fara och storhandla och sen fara till mina föräldrar där jag kommer att bo den veckan med hundarna för att få hjälp med att kunna motioner gumman och få ensamtid med henne.:)

Nu ligger vi och vilar, eller hundarna sover och jag sitter här och ska snart fixa nå lätt lunch.
För ett tag sen var vi ut typ i 40 min men då sprang Ronja iväg och så var jag och Ozzy tvungen att gå och söka henne men hittade bara Älg/Ren spår...
Men hon kom efter en kvart vi hade varit inne och var alldelles anfådd och la sig nästintill på en gång på matten och somnade:P
Ett spinningpass hade hon tagit sig, verkade det som iaf.

Ikväll blir det DH och bara ta det lugnt.:)
Ha en dag.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback