Kväll.

Nu har jag och hundarna bott hos mina föräldrar från söndag till torsdag och det har gått super bra!
Vi har hjälpts åt med hundarna, på morgonen då jag har gått ut med Ozzy så har pappa kommit ut med Ronja någon sekund senare, lika förvånad har jag blivit varje gång.
Då jag har tänkt gå med henne så fort jag gått klart med Ozzy.:)
Sen har det blivit att jag har kunnat fårr gå långisat med Ronja på kvällarna och då har ju dom varit hemma och varit med Ozzy :)
Då har vi gått i ca en och en halv timma varje gång, mycket skönt har det varit.
Sen trodde jag inte att jag skulle somna så fort och hårt hemma hos dom, men det gjorde jag!
Från måndag- onsdag har jag laga middagar från heikkas till skav, alla rätter tyckte dom om!
Vi har varit hos mina föräldrar i veckan för att Fredrik jobbar ju i Gällivare och jag ville vara i Luleå och då erbjöd dom sig att hjälpa till:)
Och igår kom han hem och då åkte vi hem och packade upp allt, fikade, tvättade och kollade på "Mammas pojkar".
Och efter det blev det att vi gick och la oss.

Nu idag har vi klivit upp halv nio och gjort oss klara då hans pappa skulle komma och hjälpa att titta på golv till hallen.
Så nu i veckan blir det att jag följer med till Gällivare för att Fredriks föräldrar kan lägga golvet i lugn och ro sen ska dom även måla om i hallen, just nu är det beage eller den heter "vintervit" väldigt ful då vi har den i hela lägenheten..
Sen har vi varit och handlat lite mat och så hittade jag även garn, för jag har ju blivit en riktig "tant" som Fredrik säger och börjat sticka:P
Vi får se hur den blir, men det ska bli en T-shirt till Ozzy :)
Kommer kanske inte hinna klart förän i januari-februari då jag inte riktigt vet hur man gör armarna ;)
Önska mig lycka till! kanske kan sticka dig en tröja då?

Och ikväll har vi lagat kött med vitlöksbollar:)
Just nu sitter vi som och väntar på IDOL-finalen.
Väldigt spännande, jag  vet inte riktigt själv vem utav dom jag tycker är bäst för idol, men tror det lutar mot Calle, men vill att Erik ska sjunga nå andra låtar än radiolåtar:))
Vem tycker ni ska vinna Idol 2009?

Ha en trevlig kväll.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback