Hemfärd imorgon!!

JAAAA!
Äntligen far vi hem imorgon:)
Nu blir det inte att fara till gällivare för min del förens påsk!
Skönt!
Men mest troligen för fredriks del blir det att fara tillbaka hit den 11 januari om det inte finns plats för han på kronan förstås.
Och sen ska han tillbaka på måndag och jobba måndag och tisdag.

Idag har jag inte gjort nå mycket alls bara varit ute och busat med hundarna sen har jag stickat och försökt fått klart Ozzys tröja:P och det går frammåt men är inte säker om jag gör rätt:P men vi ser ju hur den blir då den är klar.
Har inte haft någon mall att gå efter eller nå så om jag nu får den klar snart så kommer jag att vara gode stolt hur den än blir!
Sen har jag bara surrat med mamma också och nyss ätit middag och nu ska vi sätta igång och städa upp allt här sen blir det att förbereda packning till luleå!!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback