Sent..

Jag råkade somna vid sju i kväll tror jag klockan var sen sov jag till nio, och alla som känner mig vet att jag inte kan somna senare  i första taget då..
Sen snurrar det en massa i huvudet, många funderingar kring jobb bland annat.
Men vi får ju se vad som händer i framtiden, vill ha jobb nu nu nu !!
För att kunna köpa mig en massa saker jag vill ha.:)
Har suttit här vid datorn sen kanske halv tolv och känner mig inte de minsta trött ännu..
Men ska snart gå och prova somna igen.

Imorgon blir det att stiga upp tidigare för att Sofie ska komma och hämta upp mig så ska vi fara till Piteå och hämta en pulka åt Cornelia och sen blir det även att gå på stan och kolla lite.:)
Sen blir det säkert cykeltur då jag kommer hem, skönt med motion.

Hoppas ni andra sover gott iaf.

Kramis

Kommentarer
jenny

Hej gumman. Du är så duktig så! :) Hoppas du får nåt jobb neråt så du kommer ifrån den där hålan Luleå du också ;) Massa kram

2009-08-26 @ 23:58:32 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback