Många funderingar just nu.

Idag klev jag upp kanske vid nio tiden och bara tog det lugnt åt lite lätt frukost, sen kom syster förbi en sväng sen hoppade jag in i en dusch och tog det bara lugnt framför tvn och funderade och sen vid fyratiden for jag till Maria med cykeln så man kan ta sig någonstan.:)
Och då har vi ätit middag umgåts och varit med mattias, sen kom hennes granne över för att hennes syster var tvungen att åka till sjukhuset då hon hade brytit armen och då var lilltjejen med mattias.
Och så har vi tvättat lite men glömde dom nu i tvättstugan..:P blir att hämta dom imorgon på morgonen. Håll tummmarna att dom är kvar.!!
Och nu ska vi bara ta det lugnt och snicksnacka lite.
Tack söta maria att jag får sova här!
Underbart!!:)

Mycke funderaringar i huvudet är det just nu..fram och tillbaka..
Vi får väl se hur allt känns..
Jag hoppas iaf att jag hittar mig ett jobb så snart som möjligt så man kan börja göra någonting här i livet och inte bara vara..
Men vi får väl se om turen vänder någon gång, det har blivit en hel del jobbsökningar dom senaste dagarna, men mer blir det!
Vem vet kanske flyttar söder ut om man hittar nå bra jobb där.:)
Kanke nära min lilla gumma så man får följa med den lilla i magen ;)

Nä nu ska jag vara lite social, men sov så jätte gott ni alla.

kramis!

Kommentarer
jenny

Åh gumman, det hade vart fränt ;) Att ha dig nära mig när jag växer och blir tjock. :P Puss å kram på dig.

2009-08-31 @ 23:54:08 URL: http://sweetjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback