Måndag.

Igår for jag in till stan och träffade Charlotte en stund sen efter hon for så for jag vid udden och sola det var skönt hellt tyst också bara vattnet som lät.::)
Sen blev det hellt plötsligt mulet och då tänkte jag bäst jag cyklar in till stan ifall att, och rätt som det var började det åska och spöregna överallt, så jag tog skydd vid floras:)
Sen for jag till sofie för att sova, vi satt och kolla på lite bilder sen vart det godnatt, Sofie var riktigt trött :P hihi.
Sen nu i morse vaknade jag då Cornelia lät och sen var Sofie i köket och gjorde i ordning maten så jag tänkte också stiga upp då, så effter hon fått man åt vi frukost det var gott, sen gick vi och vila ett tag till och C sov väldigt länge, då hon vaknade for vi och fixade ett däck som hon skulle laga sen fot vi hem hit och vi har nyss ätit potatisbullar med bacon :) det var riktigt gott och nu snart ska vi ut på promis här i byn:)

Och så var det ritkigt länge sen jag skrev här i bloggen, men det är för att vi inte har något internet eller någon dator just nu, men snart kommer vi att ha det:)

Ha nu en trevlig kväll.
kram

Kommentarer
Pia - MejasMamma

Nu hittade jag dig allt!:)

2009-08-11 @ 08:30:41 URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback