Go´middag idag!

Idag vaknade vi alla på dåligt humör, för att deras granne hade på tvn på högsta volym typ, sen grät deras unge.
Så då Jenny vaknade dunkade hon i väggen och då vart det faktist lite tystare:)
Då gick Jenny, Marco och hennes bror upp och gjorde sig i ordning sen vid kanske halv tio klev jag upp och då for dom iväg och jag gjorde mig klar så kom Sanna och mötte mig så gick vi in till stan och möta dom, gick lite grann för att kolla om det hade kommit in nå nya kläder, men icke det så det vart bara en kajal för min del :(
Och sen gick vi hemåt och jag somnade till och vilade kanske en timma sen satte vi igång en tvättmaskin och jag diskade undan och sen var det dags att gå igen till tvätten  och sen gick jag till affären och handla mjölk och bröd, och då jag kom tillbaka så var maten klar, super god!!- Kött pommes och bea!:)
Och nu sitter jag här och Jenny ska vila lite och sen tror jag det blir kortspel eller wii!!!:)

Ha en trevlig kväll!!
kramis

Kommentarer
jenny

Jasså, till mig sa du att du köpte en mascara ;) Lite vimsipimsi Hellybelly ;)



Puss å kram!

2009-08-21 @ 21:06:26 URL: http://sweetjen.blogg.se/
Tanja

Fin blogg...Kram på er, ni är så söta, du o ditt arselbarn!

2009-08-22 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback