Äntligen!!

Nu är man äntligen i Eskilstuna:)))
Hos min älskade Jenny!!

På torsdagen bestämde jag mig för att ta min ner till jenny på ett eller annat sätt!
Och då skickade jag sms till jenny att hon skulle kolla upp ett flyg eller tåg för billiga pengar, och hon hittade ett flyg för 444 kronor!
Det var riktigt bra!!
Så på torsdagen kunde jag knappt göra nå annat än att packa och försöka lugna ner mig var så himla glad att jag äntligen skulle få åka ner till mitt Arselbarn!
På fredag morgon vaknade jag kanske vid åtta och började göra mig klar ducha, for till banken och gick med Ronja:) och sen då packa klart!!
Sen vid ett tiden kom mina föräldrar som skulle köra mig till flyget vid två :)
Då vart det först flyg, och då vi klev av frågade jag kvinnan som satt breved mig var man hämtade väskan och sen vart arlanda express var och det visade hon, sen då jag skulle köpa biljett till det råkade jag nästan klicka på att jag var över 25 eller vad det är och då vart det mycket dyrare än vad det skulle kosta, men fick hjälp där av en som också hade flygit med mitt plan, sen efter det så frågade han igen då vi kom till tcentralen om jag hittade mig och klarade mig, det var snällt! han beskrev vart sj var så jag kunde köpa biljett till etuna :)
Sen gick jag dit och köpte och då fick jag veta att det skulle vara två byten.
Så först vart det tåg sen fick vi kliva av och då hade jag frågat en kvinna om jag kunde förfölja henne eftersom hon också skulle hit och det kunde jag.
Så då vi skulle byta till buss var vi tvungen att springa dit och sen efter bussen vart det tåg igen och sen var jag framme hos jennygumman!!
Det vart att fika och sitta och surra som föörr!

Det kännt inte alls att det var åtta månader sen jag var här!
För vi har så bra kontakt!!:)
Så himla roligt att kunna ha en vän som bor 90 mil bort och sen då vi ses så känns det bara som om vi bor max en mil bort!
Så himla fin vänskap vi har!

Och nu blir det att hoppa in i en dusch och göra sig klar för staden!:)

Ha det så bra nu, kanske inte kommer att skriva så mycket mer på ett tag, eller vem vet då njag är här kanske det blir mer!:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback