6 dagar nu.

Nu har jag varit här hos Jenny och Marco i 6 dagar!
Shiit vad tiden har gått fort men ändå riktigt skönt har det varit, vi har inte gjort nå mer speciellt än vad vi skulle ha gjort om vi båda bodde här eller hemma i Luleå.
Vi har varit och gått på stan, varit i Vilstabadplats och solat, vi har hälsat på en massa folk och bara haft en inne dag med film och mys med en massa surr!:)
Bara allmänt, är hellt nöjd med resan hit!
Bara få koppla av och bara vara och göra  vad man vill!
Men jag har ju kvar tre dagar kvar innan jag far hem igen!
Så imorgon blir det att fara till stan och kolla lite om man nu hittar nå denna gång, som jenny sa det är ju en ny vecka så dom kanske har kommit med någon nyhet :P hihi vi ser ju!
Och man får ju inte glömma att vi har ju ätit den kända Pizzan !! Mums säger jag bara hellt underbart gott!!

Nu idag blir det att ta det lugnt nu till vi ska göra taccos, sen blir det nog film och wii med mari cart!:)
Ha en forsatt bra dag!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback