Träning

Nu blir det hårdträning, eller iaf ut och jogga och göra situps :Pvarje dag! :)
Idag blir det att fara in till stan och kolla efter ett par träningsbyxor och kanske någon tröja också till det.
shiit vad det är härligt att vara sund!
Jag gör ett stenhårt försök att vara det iaf och äta bättre än tidigare och röra på mig mera, man känner sig så mycket piggare då man gör det.

Tyvärr fick vi inte lägenheten, jag ringde och kollade och dom som stod etta hade tydligen beställt avtalsbeställning så det var därför vi stod tvåa ännu, det var synd eftersom den var jätte fin.
Men som sagt det kommer in mer.

Nyss var jag och Ronja ute och gick sen vart det lite träning för henne och gå lös och nära mig, det gick riktigt bra, hon har blivit så himla duktig nu på senare tid då hon har blivit äldre.
Senare ikväll blir det mera träning för hennes del, får se vad det blir för nå skoj.

Nu blir det frukost, sen göra mig klar inför staden med syster! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback