Tisdag eftermiddag

Jani det vart då ingen som nappade att följa på en prommis, så det var bara jag och Ronja inte ens hon ville gå efter ett tag ;) hahah.
Vi var ute i bara en timma, hon har blivit en riktig slöis!
Sen var det att äta frukt, riktigt nyttig känner jag mig.
Och sen har det bara suttit och glott på tv och framför datorn :P
Nyss vart det att äta resterna från igår, mums vad gott det var, längtar redan tills nästa gång vi ska äta det!
Snart blir det att gå ut och gå en runda till fast längre än tidigare idag skulle jag tro, för nu är det andra bullar för Ronja, hihi rena träningslägret då hon är med mig!
Men det behöver hon.

Och juste nu har det gått 33 dagar utan Cigg också, känns hellt naturligt att vara utan, jag har då inte tänkt nå mer direkt på att jag måste röka eller nå, inte ens då jag pratar i telefon med Jenny ;)
Shiit vad jag är stolt över mig själv.
Visste att jag skulle klara det då jag väl tog tag i det och verkligen ville göra det.
Men visst att det var tufft i början, men jag lyckades iaf än så länge.
Sen har även Fredrik slutat röka förra måndagen så det hjälper ju en massa också :) Han är riktig duktig han med!

Sen har jag även fixat adressen hit, eller jag ska få ett brev hem som jag sedan ska bekräfta men det är ju påbörjat att ändra adressen!
Sen kollade jag upp så att Fredrik också bara får hit och inte till hans vän också.

Nu har solet förresten gått i moln typ eller till och från typ iaf.:P
Jenny skickade en bild på henne då hon sitter och solar i helgen, vad fusk! Men vi har ju börjat få lite värmare och snart, snart snart är sommaren här!
Då blir det mycke sola, bada och mysa!!:)
Längtar! :) hihi


Kommentarer
HH

ååååh jag är såååååå stolt över dig sötis!! Att du klarat dig från rökandet!!! :D

2009-04-17 @ 18:38:46 URL: http://heenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback