stan :P

Idag vid halv ett tiden kom Sofie och hämtade upp mig med Robert och Cornelia, då for vi till Persön och medans dom packade ur släpet med plankor till bron gick jag och Cornelia in och böt blöja, snickesnacka och mös.
Sen bar det av att lämna släpet på Byggmaxi tror jag det hette sen hem till Robert föräldrar på skurholmen som är utomlands där Sofie bytte om och gjorde sig klar så prommenerade vi in till stan där vi skulle kolla efter träningsbyxor till mig så vi tänker att på HM lär dom ha bra byxor och ändå billiga.
Det slutade med att vi gick runt där på Hm och kollade på byxor, tröjor,linnen, trosor, bhar och klänningar  samlade ihop alla kläder och gick till dubbelhytten för att prova - Där fastnade vi i över en timma! hihi shiiit vad länge.
Och den ända som vart köpt var en klänning,linne och en tröja till Sofie, men då la jag undan ett T-shirt och en långarmad till mig till imorgon.
Sen var det bara att snabbkolla på Gina och börja gå mot skurholmen där vi skulle äta lasange med sallad, mycket gott var det!

Tack  kära syster för en riktigt trevlig dag med mycket surr och skratt! Du är bäst!! :)

Sen var det att ta bussen till stan för att byta buss till gstan.
Och då jag kom hem möttes man i dörren av en dansande hund- Ronja! Riktigt glad var hon!
Gav henne mat och ut och busa med henne efter drugt en halvtimma ringde Fredrik och då gick vi in så jag kunde surra klart med han.
Efter det tog vi på oss kläderna igen och gick ut för att jogga, ända till affären joggade vi sen gick vi i rask takt i drygt 2 min och sen joggade vi runt skolan och nästan ända hem då gick vi i rask takt sista biten i drygt 2 min då också.
Sen har jag även gjort 250 situps nu idag samanlagt ;)
Värsta träningsdåren - nä, men bara i drygt två-tre veckor sen är man i form igen inför sommaren!

Nyss var det kvällsfika och nu på ett litet tag blir det sängen och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback