Slödag idag.

vaknade inatt vid fem tiden utav en mardröm, den var inte rolig dessutom var jag kissnödig så jag tvingade upp Ronja till toan :D.
Sen somnade jag om ganska fort efter det och vaknade upp igen vid åtta, satte mig framför datorn och skulle kolla Lulebo i tid idag om det hade kommit nå direktbokningar och det kom inte in någon sån som vi ville ha, men då senare under dagen var vi etta på en på örnäset så jag tog med mig Sofie dit och kolla, men jag säger då det - den behövs renoveras till max!
Så ska ringa till lulebo imorgon och höra med dom om dom kan ordna det innan man flyttar in och om dom står för nå då tanten hade bott där i 20 år och hade inte gjort nå bara låtit det förfalla.
Vi ser ju,men jag tror inte det blir den lägenheten.
Sen gick jag förbi Daniel och Jessica en stund och sen tog jag bussen 21.15.
Och då har jag och Ronja varit ute och busat, tränat med en tennisboll, gått fint utan koppel!
Super duktig är hon om hon vill och anstränger sig :)

Vid klockan tolv idag somnade både jag och gumman om till klockan tre, och då var det bara att stiga upp göra mat till både mig och henne sen ut och gå.
Så om vi inte hade hamnat på plats ett på lägenheten så hade vi bara varit hemma idag och slöat :P

Och nu snart blir det att göra lite kvällsis och sen gå och sova.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback