Pommisar

Mycket promenader idag känns det som, vid fem tiden gick jag ut och gick med Sandra E i hela en och en halvtimme :) Ronja tyckte det också var skönt!
Sen nu nydligen så gick vi ut och gick igen och då följde Ssandra med igen :) sen tidigare idag efter frullen var det en halvlångpromis på typ 40 min sen gick jag en gång efter det typ i tjugo min:)
Så nu blir det riktigt hårdträning med Ronja :)
Och nu då vi gick hem så mötte vi en blandrashund(Hane) som var 5-6 år som vart hellt glad och ville träffa R och morra lite som hon brukar göra mot andra hundar men denna gång var hon hellt lugn och bara tittade på hunden som ett frågetecken och undrade vad han gjorde, men jag ville inte att dom skulle träffas ifall att det skulle bli något bråk, så jag sa att hon hade nyss löpt att det inte var så bra att dom träffades. :P
Bjuder på en liten bild på miniRonja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback