Påskhelg

uppdatering sen i Onsdags blir det :)

Onsdagen: Efter jag hade bloggat här blev det att bara ta det lugnt och titta på tv tills Fredrik kom hem, och då han kom hem tog vi det bara lugnt och såg en film och mös ;)
Torsdagen: Hade vi beslutat att ta en rejäl sovmorgon, mycket skönt var det, for och handlade lite granna,och tvätta bilen och stoppa in nya kläder.Sen på kvällen lagade jag mat - vitlöksmarinad(hemmagjort) Fläskfile,vitlöksbröd med Grekisksallad och till det vart det någon öl, även mycke prat och diskutioner :) -Nyttigt!
Fredagen: Blev det att stiga upp halv 7 för att göra oss iordning till Gällevare, duscha, fika och packa sen till Rutvik och byta bil till Fredriks systers bil sen bar det av, var framme vid tio halv elvatiden och då vi kom fram belv det smörgås med te.
Sen förberedelse till skoterresan med matlådor med potatis,köttbullar och köttfärlimpa som man sedan skulle grilla.
Sen bar vi iväg, Jag, Fredrik, Therese (hans syster) Gun (hans mor) Ingemar(hans far) och hans ena faster och farbror plus då Ronja :) På vägen dit åkte jag och T ner i snön då vi då satt i en pulka :P sen på vägen hem åkte jag och F ner i snön ;) hihi det var riktigt roligt :)
Jag körde även skoter då vi väl kom fram, hela 60 körde jag :) hihi det var roligt.
Grillning till max vart det .
Sen bar det av hemåt till stugan där och byta bil sen till gällevare Centrum och hämta Fs andra bil för att ställa den i stugan sen bar vi av hemåt till Luleå, jag och Fredrik och då Ronja.
Lördagen: Vaknade vi rikigt sent och åt frukost occh såg på film sen vid kanske 5-6 tiden började vi göra oss i ordning och fara och handla till taccos sen hem igen och mumsa i oss det och mysa och sitta och surra :) riktigt trevligt.
Söndag: For vi iväg till kallax med Ronja,Birk och bari, och nu snart ska vi iväg och grilla i sunderbyn.
Skriver mera senare om denna kväll :)

Glad Påsk!


Kommentarer
fredrik

puss gumman:)

2009-04-12 @ 17:12:30 URL: http://hellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback