Namnsdag idag

Vid namnet Annelie .
Det visste jag inte förän jag fick sms om det att jag hade det.

Inatt har man inte heller sovit gott, jag har vaknat vid två, fyra och sju sen kvart över åtta kollade jag min telefon att Sofie hade skrivit sms att jag skulle vakna, då dom skulle häma upp mig efter Cornelias två-månaderskontroll(som gick bra)
Då var det bara att snabbtvätta håret kasta i mig flingor och sen ut med Ronnis och sen till bilen.
Vi for först till dom på skurholmen då Sofie skulle göra sig i ordning, sen traskade vi in till stan vi tre. :)
Det blev att köpa tröjan och T-shirten som jag hade lagt undan :D och sen på Åhlens hittade vi supersnygga träningsbyxor, svarta med rosa rand och en t-shirt i samma typ, men det blir nästa vecka att jag köper.

Nu snart blir det att gå ut på en långis med Ronja och sen hem och göra någon middag och bara ta det lugnt skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback