Måndagkväll

Idag har det varit storstädning här hemma till max som vanligt innan Fredrik far till Gällerivare, så det är frächt då jag ska vara hemma under veckan :)
Sen i morse vaknade jag första gången vid 6 tiden och var kissnödig och super bakis, ursch ändå drack jag bara kanske 5 öl, men blir rikigt bakis av inget.
Igår for vi till Sunderbyn till Jessikas försäldrahem och grillade men då Bari skulle starta gasolgrillen flammade det till och poooff sa det så försvann en bit av hans lugg ;) hihi sen blev det att grilla gokött :) Tittade på "Sanningens ögonblick" och surrade lite granna sen bar det av till mig och fredrik ett tag medans Jessika skulle skjutsa sina föräldrar, sen gick vi till dom och kolla på deras nya lägenhet och gjorde fruktskål, mums det var riktigt gott! :)
Sen vid halv ett tiden kom vi på vad klockan var så bar det hemåt i regnet - joo tro det eller ej det regnade en massa!
Och idag har det varit 12 plus i skuggan! shiit vad det var varmt vi promenerade runt gränderna och till affären sen hem igen och sen kom vi på att vi hade glömt en massa på affären så tillbaka dit igen:)
Sen vart det att laga riktig god mat - vildskav med grön pasta och sallad :) mums!
Vi tig det lite lugnt efter maten och satte igång ordentligt med städningen och hasnla inför veckan och sen for han :(
Och nu ikväll har jag bara suttit här framför datorn och tvn, och snart ska jag och Ronja gå på en halvlångis inför natten och sedan försöka sova.

nu prata i tele med Fredrik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback