Lugn dag idag

Eller en hemma dag idag blir det sulle jag tro :)

Idag vaknade jag vid 8a och steg upp men vart riktigt trött där vid tio så jag och Ronja gick och sov igen, ända till två :P
Hon hade inte heller vaknat en enda gång, så det var inte bara jag som var en somntuta.
Så då klädde jag på mig och gick ut och gick en halvlångis med henne, vilket skönt väder det börjar vara nu, känns riktigt varmt i solen!
Då vi kom hem duschade jag och fikade sen stoppade jag på en tvättmaskin som jag väntar på nu, sen blir det att stoppa igång en till och städa lite granna inför imorgon då gubben kommer hem :)

Och imorgon blir det att fara och kolla på en lägenhet  igen på Örnäset fast en tvåa denna gång och nu är vi på andra plats på den , men tycker iaf att det är värt att kolla på den ifall att man kan få den så den inte är hur skabbig som hellst.
Så håll tummarna för oss att den är fin och att vi får den, skulle vara roligt att få börja köpa lite möbler och börja göra det ännu fina och till vårt hem :)

Pratade med min kära syster yster idag, var ju ett bra tag sen vi surrade.
Men hon hade iaf läst bloggen och blivit uppdaterad genom den, det är ju bra!
Saknar dig och lillen!




Och ni andra som läset bloggen, komentera gärna! :)

Kommentarer
Anonym

Vad fin bild på Din syster och bebisen :) Ringer dig när jag är påväg och hämta Noelle. Kram jenny

2009-04-16 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback