Hellt slut i benen

Kom hem vid halv tio tiden och ringde upp Fredrik för att berätta om lägenheten, och då ska ni också få veta hur den såg ut, ganska trång men är ändå en trea, men kändes väldigt trång.
Ska och kolla på den imorgon igen också för att se den ännu en gång och mäta och se om man ryms där :P

Kan ju kanske ta och börja med att berätta från början i ordning :P
Vid tre tiden for jag in till stan och gick till skatteverket för att byta adress, igen.
Sen var det att vandra på stan ett tag och kolla runt lite, hälsade på Accent där Monica var, berättade för henne det senaste, hennes ända ord var nästan - Busunge! och -Bara du är lycklig och glad!
Sen kom Daniel in till stan och så gick vi till matstället och åt var sin pizza, men det var inte lika gott som det brukar-tyvärr.

Efter det var det att promenera till örnäset och kolla lägenheten och då vi ska gå därifrån mötte vi Annelie och hennes kille gick till Daniel och drack kaffe med han och Perra sen gick vi till Smedjan och så tog jag bussen hem.   

Mycket gå hit och dit idag, tyvärr blev det inte att promenera med Anna då det blev så sent annars hade det blivit mera att gå, mycket duktig känner jag mig!

Och nu sitter jag och kollar på "sex and the city" :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback