Godmorgon!

Eller jag har stigit upp redan halv nio och började städa, packa upp en massa saker och rensat ut det jag behöver och det som kan kastas :)
väldigt mycket känns det som jag har kastat nu igen, men det behövs, för vissa saker är för gamla och halv söndriga.
Tvättat två maskiner också och hängt in en massa tvätt från igår, så nu börjar det vara slut med skitiga kläder!
Och nyss såg jag klart "våra bästa år" som jag inte har sett på hur länge som hellst, shiit dom har ju inte allt hunnit nå långt alls i programmet hihi.
Och ätit frukost har jag också hunnit med, och nu snart ska jag gå och tvätta håret och hänga upp den sista tvätten och göra mig klar och fara in till stan och fixa allt :)

Ska bara prova ringa mitt Arselbarn en sväng :)

Puss och kram och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback