Cykeltur

Idag vaknade jag första gången 03.07 då HonneyBunny sa att jag kunde stänga av väckarklockan, då snackade jag i somnen och sa
- " Vi måste ju köpa ett större lås"
då frågar Fredrik vad för nå lås
- " Ja men vi måste ju köpa ett större lås, som man stoppar över sadlarna"
då frågar han igen, vad för nå lås?
- " Men till cyklarna så att ingen kan sno dom av oss"
Sen nästintill direkt efter jag hade sagt det vaknade jag ordentligt :) Haha hade då riktigt funderat på det där kändes det som, men då är det ju det att vi har ju redan två lås, men tyckte att vi behövde ett tredje ;)
Man är lite rolig i sömnen ibland!
Sen var det dags för Fredrik att fara mot Gällivare och jag somnade om till åttatiden och satte mig framför datorn och kollade på lägenheter och hittade en som kom på direktbokningar på skurholmen, men då hamnade vi på plats 4a så vi får se om vi får den men det är inte så stor chans.
Men hoppas får man iaf.
Efter jag gjort det fixade jag mig iordning gick och promenerade med Ronja sen tog jag cykeln och barrade in till stan :D
Eller då jag var vid Tuna ringde jag till Helena H och frågade om hon var hemma, åkte dit sen for vi till stan då hon började jobba tolv.
Det tog drygt 40 min till stan sammanlagt, hellt okej cykeltur!
Gick och gjorde småärenden på stan och träffade Jessica och gick och fika på TA - mums vad gott det var.
Sen strosade vi runt överallt och gick sen till henne, hjälpte henne lite med tvätten och så bar det hemåt vid halv sex tiden då det regnade som mest !
Huvva vad jag var blöt då jag kom hem, mina jeans, jackan, skorna, tröjan, linnet och till och med mina trosor var blöta!
Snacka om att jag var en blöt hund :P hihi men riktigt skönt var det att börja cykla igen.
Då var det bara att byta om och ta på mig varma kläder och gå ut med Ronja på en långis.
Sen då jag kom hem igen var det bara att byta om igen till myskläder så att jag var torr och varm och sätta mig tillrätta framför datorn och tvn och då pratat med mitt Arselbarn (Jenny).:)
Och sen dess har jag bara förflyttat mig till köket och gjort kvällsfika.
Snart blir det att gå och sova riktigt gott förhoppningsvis.
Men saknar mitt hjärta så mycket, så det kan bli lite svårt. :(

Godnatt och sov gott,dröm sött och vakna torrt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback