1 April

Onsdag idag och 1 april, får ju se om man blir lurad eller nå idag :)
Vaknade idag av att D stod framför mig,jag som trodde han var på jobbet så vart lite rädd , men han kom hem på lunch och frukost för mig!
Sen har jag kollat på "Den rätta för Rosing" riktigt bra val hon gjorde , tyckte absolut Hugo skulle vinna!
Och nu snart blir det att kolla sista avsnittet av "Desperate Housewives" som har kommit ut, jag råkade se för många avsnitt i jämförelse med det som går på Tvn.
Men inte för att det gör mig nå då vi inte har fått kanalerna ännu.

Igår tog jag det bara lugnt på dagen och sen vid tolv tiden kom D hem då det inte fanns nå att göra på jobbet, gjorde mig klar och så for vi till storheden och kollade efter någon tröja eller något klädesplagg åt mig, men hittade ingen som vanligt...
Eller joo jag hittade en tröja men det fanns bara storlek XS eller M och jag har på den tröjan S så det var synd for även in till stan och kollade om dom hade den men nej bara M, L och XL...
Sen for jag till D.A och övningskörde med han och det gick ganska bra fick en 8:a i en skala mellan 0-10 :) så var nöjd!

Så idag blir det korv och mackaroner, det är gott! :)
Kommer inte på nå mera som händer idag, kanske skriver mera senare.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback